/Files/images/images (1).jpg

Аналіз роботи бібліотеки 2017-2018 н.р.

Виконуючи триєдину функцію: інформативну, просвітницьку і виховну, - бібліотека школи систематично веде роботу з оформлення картотек, тематичних папок, документації пов’язаної з інвентаризацією, списання застарілої літератури, оформлення періодичних видань, одержанням підручників, видачі та збиранням їх в кінці навчального року.

Навчальний процес був забезпечений підручниками та методичними матеріалами.

Згідно з навчальними програмами учні одержали комплекти підручників.

Крім підручників бібліотека забезпечує учнів програмною художньою літературою, літературою для позакласного читання, а також літературою для тематичних переглядів, рефератів, доповідей.

Протягом року були проведені такі заходи:

- рейд-перевірка підручників, з метою бережливого відношення до навчальної книги;

- оформлення екрану про стан роботи з раціонального використання та збереження навчальних підручників;

- в кожному класі створено екран по перевірці підручників;

- систематично ведеться картотека та аналіз забезпечення підручниками учнів;

- ведеться робота зі створення бібліотечного фонду книг, шкільних підручників та довідково-бібліографічного апарату з метою забезпечення потреби учнів в художній, навчально-методичній літературі;

- організовано роботу по залученню дітей до ремонту книг;

- оформлено книжкові виставки: «Книга – твій друг», «Нові надходження»;

- проведено анкетування учнів по виявленню читацьких інтересів;

- проведено зустрічі з працівниками сільської та Мереф’янської бібліотек;

- проведено свято «Прощання з букварем»;

- проведено бібліотечні уроки «Твій друг-підручник», «Правила спілкування з книгою»;

- велась робота по впровадженню передових інноваційних форм роботи бібліотеки, шкільних і класних колективів, учнів по збереженню і використання книги та продовження її існування;

- проведено цикл бесід з учнями на тему «Звідки прийшла книга», «Скільки коштують державні підручники».

На допомогу вчителів, учням для формування ключових компетентностей бібліотека використовує різноманітні форми: літературні вікторини, ігри, бесіди, виставки, конкурси, консультації. З цією метою у бібліотеці оформлені тематичні художньо-ілюстровані виставки, папки, полиці.

Виставки: «Україна – моя Батьківщина»; «Все для вчителя»; «Вічно славен буде Прапор Перемоги»; «Здоров’я - головне життєве благо»; «Я – громадянин України»;«Пам’ятаймо минуле заради майбутнього»; «Тої слави козацької повік не забудемо»; «Про край, де нам рости ї жити»; «Народ скаже, як зав’яже».

Тематичні полички та куточки: «Природа – наш друг»; «Здоровий спосіб життя»; «У світі казок»; «Щоб не сталося біди» (куточок протипожежної безпеки).

Тематичні папки: «Народознавство»; «Здоровий спосіб життя»; «Національна символіка України»; «Екологія»; «Эта радость со слезами на глазах»; «Чорнобиль: біль, скорбота, пам’ять».

В бібліотеці працює читальний зал, є відкритий доступ до художньої, науково-популярної літератури, газет, журналів, надходить постійна інформація про нові надходження підручників та методичної літератури для вчителів за рознарядкою РВО.

У читальному залі постійно проводяться бесіди: «Про бібліотечні правила», «Чи важко підтримувати підручник у належному стані», «Як книжка прийшла до нас», «Україна – моя Батьківщина», «Державні та народні символи України» та інші. У проведенні акції «Збережемо планету чисту» бібліотека надавала допомогу вчителям, систематично проводились бесіди з учнями про прочитану книгу.

З 01.10.2017 по 31.10.2017 проводився місячник шкільних бібліотек під гаслом «Шкільна бібліотека за здоровий спосіб життя»

До Тижня бойової Слави на честь Дня Перемоги в читальному залі розгорнуті виставки «Завжди пам’ятаємо», до місячника «Знаємо, виконуємо правила дорожнього руху», проведено бесіди «Червоний, жовтий, зелений». До Дня слов’янської писемності та культури у бібліотеці були проведені тематичні виставки: «В рідній школі – рідна мова», «Як виникла писемність».

Проводились бесіди про українські обряди, свята Різдво, Великдень, бесіди про національні символи України.

Традиційно до Дня книги проводиться виставка дитячої та юнацької книги.

Головні показники роботи бібліотеки за 2017-2018 навчальний рік:

1.Кількість читачів – 105, педагогічних працівників – 28, батьків – 10, загальна кількість користувачів – 143;

2. Загальна кількість відвідувань – 1393; обертаність основного бібліотечного фонду – 1,0.

3. Заходи:

- виставки, бесіди, усні журнали, літературні вікторини, ігри, конкурси – 12;

- екскурсії до бібліотеки – 5;

- тематичні огляди літератури – 7.

Пропозиції:

1.Придбати методичну, інформаційно-довідкову літературу для вчителів та учнів.

2. Організувати роботу «постів бережливих» по всіх класах.

3.Продовжити доброчинну акцію «Подаруй книгу бібліотеці».

4.Приймати участь у місячнику шкільних бібліотек.

Аналіз та підсумки роботи шкільної бібліотеки Утківської ЗОШ І-ІІІ ст. у 2014-2015 навчальному році та завдання на новий 2015-2016 навчальний рік

Шкільна бібліотека- це осередок знань, культури, збирання і поширення інформації, вона є обов’язковим структурним підрозділом загальноосвітнього навчального закладу, тому всі стратегічні освітньо-виховні завдання, які належать вирішувати школі, трансформуються у завдання та діяльність шкільної бібліотеки.

У своїй діяльності бібліотека школи керується Законом України «Про освіту», Законом України про бібліотеку та бібліотечну справу, Положенням «Про бібліотеку загальноосвітнього навчального закладу»

У 2014-2015 н.р. робота шкільної бібліотеки велась згідно з річним планом роботи школи. Навчальний процес був забезпечений підручниками та методичними матеріалами. Згідно з програмами учні одержали комплекти підручників.

Методичну допомогу вчителі одержують завдяки періодичним виданням, яких, на жаль, дуже мало. Це такі видання: «Трибуна трудящих», Збірник МОНУ, «Безпека життєдіяльності», «Всесвітня література в сучасній школі», «Початкова школа», «Шкільний бібліотекар», «Журавлик», «Загадки истории», «Освіта України»», «Педагогічна газета», «Педагогіка і психологія».

Крім підручників бібліотека забезпечує учнів програмною літературою для позакласного читання, а також літературою для тематичних переглядів, рефератів, доповідей.

На допомогу вчителям, учням для формування ключових компетентностей бібліотека використовує різноманітні форми: літературні вікторини, ігри, бесіди, виставки, конкурси, консультації. З цією метою у бібліотеці оформлені тематичні художньо-ілюстративні виставки, папки, полиці.

Аналіз роботи бібліотеки за 2014-2015 навчальний рік

Виконуючи триєдину функцію: інформативну, просвітницьку і виховну, - бібліотека школи систематично веде роботу з оформлення картотек, тематичних папок, документації пов’язаної з інвентаризацією, списання застарілої літератури, оформлення періодичних видань, одержанням підручників, видачі та збиранням їх в кінці навчального року.

Навчальний процес був забезпечений підручниками та методичними матеріалами.

Згідно з навчальними програмами учні одержали комплекти підручників.

Крім підручників бібліотека забезпечує учнів програмною художньою літературою, літературою для позакласного читання, а також літературою для тематичних переглядів, рефератів, доповідей.

Протягом року були проведені такі заходи:

- рейд-перевірка підручників, з метою бережливого відношення до навчальної книги;

- оформлення екрану про стан роботи з раціонального використання та збереження навчальних підручників;

- в кожному класі створено екран по перевірці підручників;

- систематично ведеться картотека та аналіз забезпечення підручниками учнів;

- ведеться робота зі створення бібліотечного фонду книг, шкільних підручників та довідково-бібліографічного апарату з метою забезпечення потреби учнів в художній, навчально-методичній літературі;

- організовано роботу по залученню дітей до ремонту книг;

- оформлено книжкові виставки: «Книга – твій друг», «Нові надходження»;

- проведено анкетування учнів по виявленню читацьких інтересів;

- проведено зустрічі з працівниками сільської та Мереф’янської бібліотек;

- проведено свято «Прощання з букварем»;

- проведено бібліотечні уроки «Твій друг-підручник», «Правила спілкування з книгою»;

-велась робота по впровадженню передових інноваційних форм роботи бібліотеки, шкільних і класних колективів, учнів по збереженню і використання книги та продовження її існування;

- проведено цикл бесід з учнями на тему «Звідки прийшла книга», «Скільки коштують державні підручники».

На допомогу вчителів, учням для формування ключових компетентностей бібліотека використовує різноманітні форми: літературні вікторини, ігри, бесіди, виставки, конкурси, консультації. З цією метою у бібліотеці оформлені тематичні художньо-ілюстровані виставки, папки, полиці.

Виставки: «Україна – моя Батьківщина»; «Все для вчителя»; «Вічно славен буде Прапор Перемоги»; «Здоров’я - головне життєве благо».

Тематичні полички та куточки: «Природа – наш друг»; «Здоровий спосіб життя»; «У світі казок»; «Щоб не сталося біди» (куточок протипожежної бещпеки).

Тематичні папки: «Народознавство»; «Здоровий спосіб життя»; «Національна символіка України»; «Екологія»; «Эта радость со слезами на глазах»; «Чорнобиль: біль, скорбота, пам’ять».

В бібліотеці працює читальний зал, є відкритий доступ до художньої, науково-популярної літератури, газет, журналів, надходить постійна інформація про нові надходження підручників та методичної літератури для вчителів за рознарядкою РВО.

У читальному залі постійно проводяться бесіди: «Про бібліотечні правила», «Чи важко підтримувати підручник у належному стані», «Як книжка прийшла до нас», «Україна – моя Батьківщина», «Державні та народні символи України» та інші. У проведенні акції «Збережемо планету чисту» бібліотека надавала допомогу вчителям, систематично проводились бесіди з учнями про прочитану книгу.

До Тижня бойової Слави на честь Дня Перемоги в читальному залі розгорнуті виставки «Завжди пам’ятаємо», до місячника «Знаємо, виконуємо правила дорожнього руху», проведено бесіди «Червоний, жовтий, зелений». До Дня слов’янської писемності та культури у бібліотеці були проведені тематичні виставки: «В рідній школі – рідна мова», «Як виникла писемність».

Проводились бесіди про українські обряди, свята Різдво, Великдень, бесіди про національні символи України.

Традиційно до Дня книги проводиться виставка дитячої та юнацької книги.

Головні показники роботи бібліотеки за 2014-2015 навчального року:

1.Кількість читачів – 106, педагогічних працівників – 19, батьків – 10, загальна кількість користувачів – 135;

2. Загальна кількість відвідувань – 1393; обертаність основного бібліотечного фонду – 1,0.

3. Заходи:

- виставки, бесіди, усні журнали, літературні вікторини, ігри, конкурси – 12;

- екскурсії до бібліотеки – 4;

- тематичні огляди літератури – 6.

Пропозиції:

1. Придбати методичну, інформаційно-довідкову літературу для вчителів та учнів.

2. Організувати роботу «постів бережливих» по всіх класах.

3. Продовжити доброчинну акцію «Подаруй книгу бібліотеці».

Виставки: «Україна - моя Батьківщина»; «Все для вчителя»; «Вічно славен буде Прапор Перемоги»; « Здоров'я — головне життєве благо».

Тематичні папки:«Народознавство»; «Здоровий спосіб життя»; «Національна символіка України»; «Екологія»; «Эта радость со слезами на глазах»; «Чорнобиль: біль, скорбота, пам'ять».

Тематичні полички та куточки:«Природа — наш друг»;«Здоровий спосіб життя»;«У світі казок»;«Щоб не трапилось біди» (куточок протипожежної безпеки);«Вмілі руки не знають нудьги».

Картотеки:картотека періодичних видань;«Здоров'я дітей — здоров'я нації»;картотека підручників;«Довідкова література»; «Народознавство» ;«Харківщинознавство»; «Програмне та інформаційне забезпечення освіти» ;«Серія ШБ» ;«Для вас, батьки»; «Мовна політика в Україні»

Традиційно бібліотека проводить екскурсії до Читай-міста для учнів початкової школи. Систематично бібліотека бере участь у прове­денні тематичних тижнів (пошук матеріалів, допомога учням в оформленні тематичних сторінок, доповідей, рефератів).

У читальному залі постійно проводяться бесіди: «Про бібліотечні, правила», «Чи важко підтримувати підручник у належному стані», «Як книжка прийшла до нас», «Шануй і бережи книгу», «Україна — моя Батьківщина», «Державні та народні символи України», «Твій шкільний підручник», «Здоров'я — найцінніший скарб». До Тижня бойової Слави на честь Дня Перемоги в читальному залі розгорнуті виставки «Завжди пам'ятаємо», до місячника «Знаймо, виконуємо правила дорожнього руху» проведено бесіди «Червоний, жовтий, зелений».До «Дня слов'янської письменності та культури» у бібліотеці були проведені тематичні виставки: «В рідній школі — рідна мова», «Як виникла письменність».

Разом із вчителями української мови та літератури бібліотека підготувала книжкову виставку та заходи до 200-річчя з дня народження Т.Г.Шевченка.

Проводились бесіди про українські обряди, свята Різдво, Великдень, «Козацькому роду нема переводу», бесіди про національні символи України «Я і Україна».

Традиційно до Дня книги проводиться тиждень дитячої та юнацької книги, рейди-перевірки фонду підручників по класах, заходи щодо збереження та шанобливого ставлення до книги, залучення учнів до книги як джерела знань.

За допомогою бібліотеки учні підготували випуск класних стіннівок «Дзвони Чорнобиля», рефератів і доповідей «Чорнобиль — гірка трава», «Свято Перемоги».

Бібліотека систематично веде роботу з оформлення картотек, тематичних папок, документації, пов'язаної з інвентаризацією, списанням застарілої літератури, оформленням періодичних видань, одержанням підручників, видачі та збиранням їх в кінці навчального року.

В бібліотеці працює читальний зал, є відкритий доступ до художньої, науково-популярної літератури, газет, журналів, надходить постійна інформація про нові надходження підручників та методичної літератури для вчителів за рознарядкою РВО.

Комплектування фонду бібліотеки тісно пов’язане із його збереженням та роботою із заборгованістю. Плідна співпраця бібліотекаря й учителів спрямована на забезпечення учнів навчальною літературою, контролем за користуванням нею та своєчасним поверненням до бібліотеки.

Робота бібліотеки на 2014-2015

І. Основні завдання і напрямки роботи шкільної бібліотеки.

У навчальному та виховному процесі роль книги неоціненна.

Сьогодні час вимагає від шкільної бібліотеки бути справжнім цен­тром всього навчально-виховного процесу.

Виходячи із основних завдань державної програми «Освіта», Закону України «Про загальну середню освіту», Концепції національного виховання, Концепції громадянського виховання особистості в умо­вах розвитку української державності, Положення про загальноосвіт­ній навчальний заклад, Національної доктрини розвитку освіти України в XXI сторіччі, Державної програми «Вчитель», Конституції України, державних до­кументів про бібліотечну справу в Україні у 2014-2015 навчальному році перед бібліотекою школи постають такі задачі:

1. Удосконалення роботи бібліотеки з урахуванням вимог сьогодення.

2. Сприяння реалізації державної політики в галузі освіти, Закону України «Про загальну середню освіту», вихованню досконалої, інтелектуальної, розвинутої особистості.

3. Виховання в учнів поваги до державних символів України, Конституції України, свідомого ставлення до обов'язків людини і громадянина.

4. Виховання у читачів інформаційної культури, постійного їх прагнення до пошуку інформації, свідомого, осмисленого добору інформаційних джерел, формування навичок систематизації та особистісної оцінки інформації, виховання свідомого, вдумливого, грамотного читача з високим рівнем бібліографічної культури.

5. Навчання школярів технологій користування бібліотеками всіх типів.

6. Сприяння вихованню гармонійної, морально досконалої особистості, свідомої свого громадянського обов’язку, відкритої для інтелектуального, духовного і творчого розвитку, естетичної, правової, трудової, економічної культури, здорового способу життя.

7. Пробудження інтересу до читання у молодших школярів, виховання шанобливого ставлення до книги.

8. Широка популяризація української культури, виховання мовного етикету, глибокої поваги до державної рідної мови, до національної культури і духовних надбань українського народу та інших народів та націй.

9. Використання різноманітних форм і методів краєзнавчої роботи. Виховання любові до рідного краю, пробудження інтересу до історії та сучасних проблем Харкова.

10. Інформаційне обслуговування педагогів, спрямоване на всебічне сприяння підвищенню фахової майстерності педагогів, озброєння їх знаннями сутності сучасних освітніх та виховних технологій; педагогізація батьківської громадськості шляхом популяризації педагогічної літератури і надання інформації про неї.

11. Своєчасне забезпечення учнів та педагогічного колективу навчальною, художньою та методичною літературою.

12. Збереження фонду підручників, поповнення науково-методичної бази школи. Виховання бережливого ставлення до шкільних підручників.

13. Подальший розвиток інформативної функції бібліотеки як інформативно-культурного центру загальноосвітнього навчального закладу.

Робота з читачами щодо формування і задоволення їхніх читацьких потреб

Зміст роботи Обсяг (кількість) Термін виконання Відповідальний Відмітка про виконання
1. Записати до бібліотеки першокласників 7 вересень бібліотекар
2. Провести перереєстрацію читачів бібліотеки 140 протягом року бібліотекар
3. Проводити з читачами бесіди про правила користування бібліотекою протягом року бібліотекар
4. Організувати екскурсії до шкільної бібліотеки учнів 1 класу. 7 вересень бібліотекар
5. Проводити роботу з ліквідації заборгованості читачів протягом року бібліотекар
6. Створити актив читачів на 2015-2016 н.р. вересень бібліотекар
7. Провести вересневі зустрічі у шкільній бібліотеці для учнів 2-11 класів 94 вересень бібліотекар
8. Залучення активістів учнів для допомоги в роботі бібліотеки. Технічна обробка літератури. Ремонт книг. Розстановка літератури протягом року бібліотекар

Індивідуальна робота з читачами

Зміст Обсяг (кількість) Термін виконання Відповідальний Відмітка про виконання
1. Проводити індивідуальне консультування читачів при виборі книги: рекомендаційні бесіди; бесіди про прочитане; індивідуальні консультації біля книжкових виставок; протягом року бібліотекар
2. Провести групові та індивідуальні аналізи читацьких інтересів 5-6-х класів січень, травень бібліотекар
3. Провести захист читацьких формулярів читачів 7-8-х класів березень бібліотекар
4. Складання індивідуальних планів читання учнів груп «важковиховувані», «обдаровані». вересень, жовтень бібліотекар
5. Групове консультування читачів з уже сформованим інтересом при виборі книг: рекомендаційні списки літератури; бібліографічні огляди літератури; тематичні бесіди з визначеної теми жовтень, лютий, грудень бібліотекар
6. Оформити виставку формулярів кращих читачів березень бібліотекар

Взаємодія шкільної бібліотеки з педагогічними працівниками

Зміст роботи Обсяг (кількість) Термін виконання Відповідальний Відмітка про виконання
1. Інформаційне забезпечення проведення педагогічних рад: підготовка анотованих списків літератури до педрад: виступи на педрадах з інформаційними виступами протягом року бібліотекар
2. Оформлення книжкових виставок до педагогічних рад протягом року бібліотекар
3. Інформаційне забезпечення вчителів новинками літератури, які надійшли до шкільної бібліотеки. Випуск інформаційних бюлетенів про надходження чергових періодичних видань під рубриками : «Радимо прочитати», «Читайте в новому номері журналу» протягом року бібліотекар
4 Випуск інформаційних списків літератури за темами: - «Роль виховного потенціалу уроку в підвищенні рівня якості навчання в школі в умовах гуманізації навчально – виховного процесу»: - «Удосконалення системи виховної роботи через розвиток класних керівників»; - «Розвиток пізнавальної самоосвіти і творчих здібностей учнів на уроках»; - «Організація творчої діяльності учнів у позакласній роботі»; - «Система роботи школи з батьками»; - «Організація повторення програмного матеріалу і підготовка до підсумкових контрольних робіт та ЗНО» протягом року бібліотекар
5. Інформування про нову літературу видавництв «Ранок» , «Основа». протягом року бібліотекар
6. Брати участь у підготовці та проведенні предметних тижнів протягом року бібліотекар
7. Брати участь у засіданнях методичних об’єднань учителів – предметників, педагогічних рад школи з різних питань навчання та виховання учнів, виступи з інформацією про літературу відповідної тематики протягом року бібліотекар
8. Методичне забезпечення літературою предметних тижнів. протягом року бібліотекар
9. Проводити індивідуальне інформування вчителів, що атестуються протягом року бібліотекар
10. Виступити на батьківських зборах з бесідою про збереження підручників. Підбирати класним керівникам літературу для роботи з батьками. Проводити індивідуальні бесіди з батьками про читання учнів, дбайливе ставлення до книги. Оформити куточок «Для вас, батьки». Скласти рекомендований список літератури на літо для школярів. Поповнення картотеки для батьків по сімейному вихованню Протягом року Протягом року Протягом року Жовтень травень Протягом року бібліотекар бібліотекар бібліотекар бібліотекар бібліотекар

Масові заходи з популяризації літератури

Заходи Клас Термін виконання Відпові- дальний Відмітка про виконання
.
1. Оформити книжкові виставки: - День знань - Початок Другої світової війни. - Міжнародний день писемності; - Міжнародний день пам’яті жертв фашизму; - Міжнародний день охорони озонового шару. - Міжнародний день миру. - 115 років від дня народження С.І.Ожегова (1900-1964), російського вченого-мовознавця. - Європейський день мов. - 170 років від дня народження І.К.Карпенка-Карого (Тобілевича) (1845-1907), українського драматурга. - Всеукраїнський день бібліотек. - Міжнародний день музики. - Міжнародний день людей похилого віку. - Міжнародний день боротьби проти насилля. - 120 років від дня народження Є.О.Єсеніна (1895-1925) російського поета. - День працівників освіти. - Всесвітній день учителя. - День Українського козацтва. - День захисника України. - Міжнародний день шкільних бібліотек. - 80 років від дня народження Б.І.Олійника (1935) українського поета. - День визволення України від від фашистських - загарбників. - 160 років від дня народження Д.І.Яворницького (1855-1940), українського історика, етнографа, археолога, фольклориста, письменника, поета. - День української писемності та мови; - - Міжнародний день толерантності.. - Міжнародний день відмови від паління. - Всесвітній день дитини. - Всесвітній день інформації; - День пам’яті жертв голодомору й політичних репресій в Україні; - Всесвітній день боротьби зі СНІДом. - Міжнародний день захисту прав людини. - 175 років від дня народження М.П.Старицького (1840-1904), українського письменника, режисера, актора, театрального і громадсько-культурного діяча - День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.. - 120 років від дня народження Г.Г.Верьовки (1895-1964), українського композитора, хорового диригента. - 200 років від дня народження О.О.Шухевича (1816-1870), українського письменника й перекладача. - 125 років від дня народження П.Г. Тичини (1891-1967), українського поета. - 145 років від дня народження Л.Мартовича (1871-1916), українського письменника, громадського діяча. - 210 років від дня народження Л.І.Боровиковського, українського поета-романтика. - 145 років від дня народження Л.Українки (1871-1913), української поетеси, громадської діячки. - Всесвітній день письменника - Всесвітній день землі. - Всесвітній день поезії. - Всесвітній день водних ресурсів - 135 років від дня народження М.Підгірянки, української поетеси; - 175 років від дня народження Марусі (М.С.) Вольвачівни (1841-1910(, української поетеси. - День Сміху. - Міжнародний день птахів. - Міжнародний день дитячої книги. - День Інтернету. - - Всесвітній день здоров’я. - Міжнародний день визволення в’язнів фашистських концтаборів. - Міжнародний день польоту людини в космос. - - 175 років від дня народження Х.Д.Алчевської (1841-1920),українського педагога-просвітителя. - Всесвітній день книги та авторського права. - 30-а річниця Чорнобильської трагедії. - - День пам’яті та примирення. - День Перемоги. - - 145 років від дня народження В.С.Стефаника (1871-1936), українського письменника і громадського діяча.. - 125 років від дня народження М.О. Булгакова (1891-1836), російського письменника. Заходи щодо формування в учнів громадянської свідомості: - оформлення книжково- ілюстративної виставки «Українська держава: історія і сучасність»; - конкурс читців «Любіть Україну і пісню її солов’їну 5-11кл. 1 вересня 8 вересня 13 вересня 16 вересня 21 вересня 23 вересня. 26 вересня 29 вересня 30 вересня 1 жовтня 1 жовтня 2 жовтня 3 жовтня 4 жовтня 5 жовтня 14 жовтня 21 жовтня. 22 жовтня 28 жовтня 6 листопада 9 листопада 16 листопада 19 листопада 20 листопада 27 листопада 28 листопада 1 грудня 10 грудня 14 грудня 14 грудня 25 грудня 4 січня 27 січня 12 лютого 22 лютого 25 лютого 3 березня 20 березня 21 березня 22 березня 29 березня 29 березня 1 квітня 2 квітня 4 квітня 7 кітня 11 квітня 12 квітня 16 квітня 23 квітня 26 квітня 8 травня 9 травня 14 травня 15 травня листопад бібліотекар, актив читачів бібліотекар, актив читачів бібліотекар, актив читачів бібліотекар, актив читачів бібліотекар, актив читачів бібліотекар, актив читачів бібліотекар, актив читачів бібліотекар бібліотекар, актив читачів бібліотекар, актив читачів бібліотекар, актив читачів бібліотекар бібліотекар, актив читачів бібліотекар бібліотекар, актив читачів бібліотекар, актив читачів бібліотекар бібліотекар бібліотекар, актив читачів бібліотекар бібліотекар, вчителі-предметники, класоводи бібліотекар, актив читачів бібліотекар бібліотекар бібліотекар бібліотекар, бібліотекар бібліотекар бібліотекар бібліотекар, вчителі-предметники бібліотекар бібліотекар бібліотекар бібліотекар, вчителі –предметники бібліотекар, вчителі-предметники. бібліотекар бібліотекар,вчителі-предметники бібліотекар бібліотекар бібліотекар, актив читачів бібліотекар бібліотекар бібліотекар бібліотекар бібліотекар, актив читачів бібліотекар, вчителі інформатики. Бібліотекар, класні керівники бібліотекар, класні керівники бібліотекар, класні керівники бібліотекар бібліотекар бібліотекар, класні керівники бібліотекар, класні керівники бібліотекар, класні керівники бібліотекар, актив читачів бібліотекар бібліотекар,кл.керівники
3. Заходи щодо формування національної свідомості, любові до рідної землі, свого народу засобами книги в процесі позакласної роботи: - бесіда «Я і моє рідне село»; - інформаційна година «Місто Харків на мапі України»; - оформлення книжково – ілюстративної виставки «Незалежна Україна – моя країна»; - літературно –історична гра «Усім серцем любіть Україну» 4кл. 6кл. 8-9кл. 7кл. лютий травень жовтень березень бібліотекар, актив читачів
4. Заходи з народознавства: - бесіда з народознавства «Наші обереги»; - оформити книжково – ілюстративну виставку «З народної криниці»; - літературно – музичне свято «Хата моя, біла хата»; - 9кл. 7кл. 5-10кл лютий листопад грудень бібліотекар, класні керівники
5. Заходи, спрямовані на підвищення якості навчально- виховного процесу: - свято «Прощання з Букварем»; - «Подорож до Країни Читалії»; - Літературна гра «Що? Де? Коли?» 1кл. 2-3кл. 6-7кл. квітень березень листопад бібліотекар, класні керівники
6 Заходи щодо проведення предметних тижнів: - оформити книжкову виставку «Якщо ти захоплюєшся математикою» та книжкову полицю «Математика для допитливих»; - огляд літератури «Про що не встиг розповісти підручник з математики»; - оформити книжково – ілюстративні виставки «Любити та берегти природу» та «Люби свій край» - огляд літератури «Людина і природа» Конкурс «Українські письменники дітям» (експрес подорож) - бесіда «національна гордість українців» - оформлення книжково – ілюстративної виставки «Славні імена» (про видатних укр. письменників); Ярмарок книжок «Книги, діти, читайте і фізику вивчайте»; Вікторина «Стежками Київської Русі» - бесіда «Знайомство з історією» 9кл 7-9кл 9кл 5кл 4-9кл 1-11кл 10-11 5-8кл тиждень математики тиждень математики тиждень біології тиждень укр. мови та літер. тиждень фізики тиждень історії бібліотекар, учителі - предметники бібліотекар, учителі-предметники бібліотекар,учителі-предметники бібліотекар, учителі-предметники
7. Заходи щодо екологічного виховання та природоохоронної роботи: - оформити книжково – ілюстративні виставки «Земля – наш дім», «Природа – наша мати, треба її оберігати»; - конкурс: «Зелене багатство Харківщини» - конкурс – вікторина «Стан навколишнього природного середовища в Харківській області» 11кл 5-11 5-6кл вересень листопад грудень бібліотекар, учителі
8. Заходи щодо правого виховання: - оформлення книжково- ілюстративної виставки «Підліток і закон»; - бесіда «Юні правознавці»; - диспут «Ти людина отже, маєш права»; - вікторина «Твої права в школі»; 7-8кл 5-6кл 9-11кл грудень лютий квітень бібліотекар
9. Заходи щодо здорового способу життя: - оформити книжково – ілюстративну виставку «Крокуємо здоровим у світле майбуття» та тематичну поличку «Ми – за здоровий спосіб життя»; - бесіда «Здоровий спосіб життя» - бесіда «школа проти СНІДу» - літературна виставка «Шкідливі звички» - Урок здоров’я «Серйозно про несерйозне» 7-8кл 10-11кл 5-11 9-11 жовтень грудень грудень грудень бібліотекар бібліотекар, класні керівники

Ведення довідково – бібліографічного апарату та довідково – бібліографічне обслуговування

Зміст роботи Обсяг (кількість) Термін виконання Відповідальний Відмітка про виконання
1. Оперативно та систематично здійснювати бібліографічне інформування учнів та вчителів шляхом усного інформування, оглядів літератури, а також інформаційних списків нових надходжень, експрес – інформацій, тематичного огляду літератури протягом року бібліотекар
2. Систематично поповнювати картотеки: - нових педагогічних понять, термінів та технологій; - законодавчих та нормативних документів протягом року бібліотекар
Міністерства освіти і науки України; - статей періодичної преси на педагогічні теми; - інноваційних методик; - «На допомогу вчителю»
3. Вивчити інформаційні потреби вчителів та учнів школи за допомогою опитувань, анкетування, проведення Дня обліку запитань зпротягом року бібліотекар
4. Провести День інформації листопад бібліотекар
5. Вилучати з картотек картки із застарілими матеріалами протягом року бібліотекар
6. Оперативно здійснювати каталогізацію нової літератури, розстановку каталогів протягом року бібліотекар
7. Скласти інформаційні списки літератури з рекомендаційного та позакласного читання травень бібліотекар

Краєзнавча робота

Зміст роботи Клас Термін виконання Відповідальний Відмітка про виконання
1. Оформити книжково – ілюстративну виставку «Література рідного краю» 1-11кл вересень бібліотекар
2. Продовжити роботу над створенням краєзнавчого портрету «Зелене багатство Харківщини» 7-9кл протягом року бібліотекар
3. Провести конкурс знавців рідного краю «Харківщина моя Батьківщина 2-6кл лютий бібліотекар
4. Провести усний журнал «Минуле нашого краю» 6-9кл січень SHAPE \* MERGEFORMAT
5. Оформити розгорнуту книжково – ілюстративну виставку «Нам є чим пишатися» вересень бібліотекар

Формування бібліотечного фонду

Зміст роботи Обсяг (кількість Термін виконання Відповідальний Відмітка про виконання
1. Систематично здійснювати поточне комплектування фонду шкільної бібліотеки шляхом: - Перегляду каталогів місцевих видавництв з метою підбору необхідного матеріалу протягом року бібліотекар
2 Видань для поповнення шкільної бібліотеки; - перегляду запитів по картотеці незадоволеного попиту; - передплати періодичних видань; - спонсорської допомоги (акція «Подаруй книгу шкільній бібліотеці») протягом року бібліотекар

Заходи щодо збереження книжкового фонду

Зміст роботи Обсяг (кількість) Термін виконання Відповідальний Відмітка про виконання
1. Оформити книжково – ілюстративні виставки та тематичні полиці: - «Нові надходження літератури»; - «Ці книги бібліотеці подарували учні» протягом року бібліотекар
2. Провести доброчинну акцію «Моя улюблена книга в шкільній бібліотеці» протягом року бібліотекар
3. Конкурс – вікторина «Мандри сторінками книг» 5-7кл жовтень бібліотекар
4. Провести бесіди щодо збереження книжкового фонду 1-11кл вересень травень . бібліотекар, члени бібліот. активу
5. Провести екскурсію «Перші кроки до бібліотеки» 1кл вересень бібліотекар
6. Повести бібліотечні уроки за орієнтовною тематикою: - «Мандрівка книжковим містом» - «Основні елементи книги» - «Щоб книжка довше жила» - «Які книги допомагають мені вчитися» - «Історія створення книги» - «Відгук про книгу» - «Виникнення книгодрукування в Україні» - «Писемні пам’ятки України» - «Необхідність та практичність картотек» - «Комп’ютерна бібліотека» 1 кл. 2 кл. 3 кл. 4 кл. 5 кл. 6 кл. 7 кл. 8 кл. 9 кл. 10-11 кл. листопад жовтень грудень жовтень лютий січень лютий березень квітень січень бібліотекар бібліотекар бібліотекар бібліотекар бібліотекар бібліотекар бібліотекар бібліотекар бібліотекар бібліотекар
7. Провести виховну годину «Національна гордість українців» 5-6кл квітень бібліотекар
8. Здійснювати з активом шкільної бібліотеки рейди – перевірки збереження підручників 1-11кл грудень, травень бібліотекар
9. Оформити книжково – ілюстративні виставки: - «Моя книга – моє обличчя»; - «Як поновити книгу» грудень, листопад бібліотекар
10. Бесіда «Звідки прийшла книга» 3-4кл березень бібліотекар
11. Літературна гра «Що? Де? Коли?» 9кл березень бібліотекар
12. Провести Тиждень дитячої книги (до Всеукраїнського дня бібліотек). 1-11кл вересень бібліотекар, педагогічний та учнівський колективи

Підвищення кваліфікації

Зміст роботи Термін виконання Відповідальний Відмітка про виконання
1. Оперативне ведення документації бібліотеки. Систематичне відвідування засідань районного методичного об'єднання шкільних бібліотекарів і обмін досвідом роботи протягом року бібліотекар
2 Вивчення та впровадження нових форм роботи шкільної бібліотеки протягом року бібліотекар
3 Передплатити фахові видання «Шкільний бібліотекар» та «Шкільна бібліотека» вересень, травень бібліотекар

Книжковий фонд налічує:

· книжок, брошур та журналів - 14 189 штук

· навчальних підручників - 9 215 штук

· науково-педагогічних та методичних посібників - 310 штук

· періодичних видань - 12 штук

p
Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 1964

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.